Say hello to all the apples on the ground

Stekt kyckling med potatissallad var en värdig motståndare, men jag övermannade och vann över den. Nu ligger den i min mage, och jag är äckelmätt. Ni vet, det var gott men eww vad illamående jag känner mig nu efteråt.

Längtar tills Kärlek kommer hem. Min blogg går i perioder; först bloggade jag om hur ensam jag är, nu bloggar jag om hur lyckligt tvåsam jag är. Jag känner mig bara så ...hel... Jaja, jag skall inte tjata sönder er :P Jag är bara glad att jag får sova i hans varma famn i natt ^^

Vacker musik i högtalarna. Skall ställa laptopen på toalettstolen när jag badar så kan jag lyssna på vacker musik när jag tar mitt bad. Skall bara bli lite mindre äckelmätt först :P

Efter badet blir det åter en gång chips och dilldipp. Funderar på att se House of Wax, bara för att fnissa åt Paris Hilton. Skratta bör man, annars dör man :)

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

House Of Wax bör ju rimligtvis vara någons öra..

2007-09-02 @ 19:16:47
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Ewww! o_O

2007-09-02 @ 21:06:26
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0