Please don't fall asleep

Idag skulle min älskade syster ha fyllt 28. Likt alla andra dagar saknar jag henne, och jag önskar att det gick att prata med henne. Ringa ett samtal, skriva ett brev, slänga iväg ett sms... Jag älskar dig, jag älskar dig. Sov gott, älskade.

Funderar på att plocka med mig min kamera och ta en promenad efter lunchen idag. Skulle egentligen ha varit i skolan nu (10-12) men jag mådde så dåligt igår att jag var tvungen att få sova ut lite idag. Därför vill jag istället gå till havet och ta bilder. Solen skiner, vilket inte är helt uppskattat i sådana sammahang; Jag föredrar stålgrå himmel och stormande hav. Får mig att sakna hemma...

Jag skall nog skaffa upp mig på ett sådant där bilddagbokenkonto. Jag börjar bli mer och mer intresserad av att ta foton, så varför inte lägga upp dem någonstans så att folk som bryr sig kan se?

Och som vanligt är Kärlek allt jag behöver. The stars won't give us heat, my love, and the sun is far away. The night is black as pitch, my love, with no sign of the coming day. Men mitt i allt finns han, med en varm famn och trygga ord. Jag måste sluta gå vilse nu.

Himlen mörknar ute. Kanske får jag min stålfärgade himmel trots allt. Jag älskar regn.
Jag vill förresten lägga upp bilder på min nya hårfärg, den är ljuvlig. Drömfärg. Bästa. Blekningen misslyckades lite så det ser nu ut som att jag har stenhårda slingor i svart. Det är tufft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0