No place for me to be

Otroligt opepp på allt. Hela lägenheten behöver städas, och jag VILL verkligen, men samtidigt så är jag trött, matt, öm och oinspirerad. Även fast jag genom att skriva det här känner att "Städa badrummet kanske inte vore sååå illa".

Den lilla bollen som hänger längst ner i halsen över min tunga är svullen och känns fel. Det känns som att den hänger för långt back och det irriterar mig lite när den hela tiden pillar på min tunga. Det är ovant och jag försöker komma på vad som helt plötsligt fått den att svullna till otrolig storlek, eller vad det nu är som pågår.

Blutengel i högtalarna. Vågar inte ta reda på om iPod fortfarande är trasig, för jag kommer att bli ledsen om den är det. Fan. Får kika på det senare, när Kärlek är hemma och kan krama på mig om jag blir förtvivlad över trasig musikmaskin.

Imorgon skall Nathaniel Johan och Monas bröllop och jag skall leka med Caroline. Det är egentligen Vogon, men jag har ingen lust att gå (för en gångs skull!) och nu fick jag ju minst lika roliga planer :)

Dags att se ifall jag kan orka städa lite i badrummet. Det skulle göra Nath glad, och det skulle få badrummet att se lite trevligare ut. Kanske kan jag sms:a Nath och be honom köpa med sig lunch hem så slipper jag pausa mitt i allt för att gå för att handla...
Håll tummarna för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0