I want your heart

Som vanligt orsakar server restart ramaskri på servern. Världen går under. Boo hoo hoo, cry me a river.
Jag undrar om folk tror att jag särstavar när jag skriver server restart? På engelska heter det server restart. På svenska heter det... server-restart, om nu restart någonsin skulle ses som ett godkänt svenskt ord.
Jag vill ju fiska. I spelet, alltså. Fiska, och försöka hitta folk som kan signa på raiden ikväll. Kvällens raid gör mig nervös, för vi behöver två healers. Det FINNS två healers, men om de inte loggar på och jag inte kan tvinga dem att spela ikväll så har vi problem. Fan. Jaja, det ordnar sig kanske. Jag får vara mitt charmigaste jag när servern är uppe igen, helt enkelt.

Bloodsucking Zombies From Outer Space i högtalarna.

Ibland undrar jag om jag skall slå över och börja blogga på engelska istället. Jag har vänner från förr, amerikanska vänner, som saknar en möjlighet att få läsa min blogg. Jag vet inte jag. Vad säger ni? Skulle ni stå ut med min halvdana engelska istället för min skräniga svenska, eller skall jag fortsätta blanda språk som jag gör nu?

Jag vet inte jag.

signoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0