Everyone is Satan

Jag håller med Marielle. Det här är verkligen bara tragiskt och inte det minsta kul.
Det är ju typ jätteinne att klaga på Tjuvlyssnat nu, så jippie yay jag är ännu en i mängden. Skitsamma, jag måste ändå få lov att säga vad jag vill i min egen blogg.

När jag först började läsa på Tjuvlyssnat, i tidernas begynnelse, så var det verkligen kul. Det var kvalitativa tjuvlyssningar och man satt glatt och postade länkar till sina polare så att de också kunde få skratta lite. Men numera? Ibland surfar jag in där, i hopp om att se något kul. Det kommer jag nog aldrig mer att göra, för jag stör mig bara, och det gagnar ju varken mig eller dem.  Det är faktiskt inte kul längre.

Det är synd. Allvarligt talat, det ÄR synd. För det var kul i början.
Eller, jag vet inte. För nu när jag kollar i arkivet för att hitta något kul att länka så hittar jag inget. Jag växte väl ifrån den sortens humor, kanske. Boken var ju kul dock. Det var mycket i den jag fnissade åt.

Men från och med nu ger jag upp. Det var bättre förr och hej och hå. Kanske ändrar de sig och blir roliga igen.
Jag har annat att skratta åt på internet.

FOR PONY!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Det är inne & du & är är fashionslaves, det vet du ju!

2007-09-07 @ 14:34:03
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Åke

Du har nog rätt, numer är det mest sorgligt =/

2007-09-07 @ 21:47:21
URL: http://akeiexil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0