Lass mich dein Sklave sein

Fem timmars jobb - jag har så fruktansvärt ont i ryggen! Kärlek hjälpte mig kladda på lite tigerbalsam innan han sprang hemifrån för att hinna med sin skjuts till konferensen han skall på (är jag verkligen den enda som tycker att "Klittergården" låter djävligt fel?! :D) och nu sitter jag här med en rygg som står i lågor.

Hur gick jobbet då, kanske ni undrar.
Det gick ruggigt bra. Jag har haft väldigt trevligt, och trots att det var ruskigt stressigt ett tag så kan jag inte klaga; mina arbetskamrater var jättetrevliga, och alla var tydligen väldigt nöjda över min prestation. De sade till min arbetsgivare att nästa gång de behöver hjälp ser de gärna att det är jag som kommer igen - något som gör mig både glad och stolt. Jag har uppenbarligen lyckats imponera på dem, trots att jag mest kände mig vimsig, ivägen och allmänt borta. Ohwell :) Som sagt; jag hade trevligt, och det var faktiskt kul att få jobba lite. Göra något annat än att sitta hemma och glo framför datorn hela tiden ;)

Om jag kan få mitt Dreamweaver att fungera vore jag glad, då kunde jag leka med hemsidan jag vill göra. Vi får se, Älsk skulle hjälpa mig lite med det där så... Vi får ta det när han är hemma igen :)

Imorgon är det nittiotalsklubb på Deep och jag och Lotta funderar på att gå. Frågade Emelie om hon ville gå med också och hon verkade inte helt osugen, faktiskt. Tänkte ringa Lotta under morgondagen och se vad jag känner för; Kärlek är ju borta fram tills lördag eftermiddag och det vore ju kul att komma iväg och göra något. Gå ut lite, det är ett par månader sedan sist.
Vi får se hur det blir :)

Nu skall jag fixa lite och kanske börja brodera lite på en kofta jag tänkte göra om. Och så skall jag dregla över saker på eBay och så där. Kanske se på någon film eller så, vi får se.
Pausat från WoW ett par dagar nu. Blir nog inget spelande förrän på måndag eller söndag. Känns skönt, faktiskt. :)

signoff

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Konferens, Klittergården.. HAN SKA JU HELT KLART TILL EN MYSTISK BORDELL & VARA OTROGEN MED EN FET HORA!

2007-10-19 @ 19:17:26
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0