Kittens

Vi kikade på en ny lägenhet igår. Underbar. Vi vill ha. Vi skall bjuda. Mrrr. Finfin fyra, stora möjligheter för framtiden, stort fint gästrum och bra rum att ha som pyssel/datorrum. Kikade på lite vitvaror, hittade en snygg trea (side-by-side, spis, diskmaskin) för nätta 30k vilket inte alls är så farligt som det kunde vara. Side-by-side med ISMASKIN i dörren, kan tilläggas ;) Mrrr :3

Vi kanske kommer att skaffa de där katterna också. De där jag redan har bestämt namn på men som inte finns på riktigt än, alltså. Mr. Bones och Skeletor. Bästa kattnamnen i världen. :) Nakenkatter, såklart, eftersom både jag och Kärleksmonstret är allergiska. Vi har ju spenderat helgen med att nysa i omgångar efter att ha försökt motstå världens sötaste Lucy och hennes infernaliska, diaboliska sätt att manipulera en till att kela med henne. Hon springer fram till soffan, hoppar upp bredvid en, tittar på en med sina små sötgröna ögon och puffar lite på en. Hur kan man låta bli att klappa henne på magen och klia henne bakom öronen och kela henne under hakan DÅ?! Jag är ju inte gjord av is, precis.

Ohwell. Frukost och Frasier. Det ni :)

signoff

Kommentarer
Postat av: Åke

Diskmaskin är guld värd och ismaskin är ren och skär lyx! Jag funderar på om man kan få tag på en begagnad ismaskin någonstans ifrån, tyvärr så är mitt kök knappt tillräckligt stort för att det som står i det nu ska få plats...

Katter är svåra att motstå =)

2007-10-10 @ 20:49:15
URL: http://akeiexil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0