Farking eejits

Lägenheten. We liked it. It liked us! Vi biddade lite. Första budet var 600k, vi var fräcka och gick direkt på 620k. Ha! In their faces! Idag ringde mäklaren; vi hade blivit överbjudna. Det nya budet ...622k. TVÅ TUSEN MER?! Hallå? Snygg budgivning. Eejits. Vi tacklade ner dem med 630k. Nu får vi se vad de gör åt saken.

Malmöade mig lite. Är numera inskriven och tillgänglig via en vikariatpool för köksbiträden. Kanske får man lite jobb :) Det hade varit fint det ^^
Var propert klädd i min nya blus, satt hela vägen och hade våta drömmar om kjolen jag såg på H&M igår. Den skall jag köpa. Så det så. Mrrr :3

Jaja. Tröttis och stel i nacken. Jag vill se Frasier. Och så vill jag sexa lite, men jag har indianer i vassen och en sjuk pojkvän så det får vara för ikväll.

signoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0