Too cool for old school

Så, jag verkar ju vara igång med bloggandet igen. Fram till imorgon, om inte annat. Imorgon kommer jag att vara i Kävlinge typ hela dagen och städa ur min etta, så att den är renstädad när jag skall lämna över den till köparen om en månad. Blir nog inte så mycket mer bloggande idag, ikväll skall Kent, Christian och Fredenberg hit och leka vampyrkortspel med oss, det blir trevligt. Kent skall äta här, så jag behöver komma på något klurigt att tillaga till mat ikväll. Blir väl någon form av kött-med-sås, men än är inte sista ordet sagt! Planen är i alla fall att jag skall orka bygga kladdkaka till spelet sedan, och det är jag såpass sugen på att det med stor sannolikhet blir av.

Skall slå in lite paket om en liten stund, har städat av tv-rummet nu så det ser till och med nästan bra ut, haha. Hade jag orkat hade jag kunnat ta kort, men det är ingen så stor deal så orka :P Ni får försöka föreställa er två soffor, två fåtöljer, tre golvlampor, stort soffbord, åtta bokhyllor, tre matbordsstolar staplade på en skitstor byrå... Och en himla massa kärlek :)

Nu lyssnar jag på Rednex. Zombiezambo har massor av konstig musik i sin dator, haha, så jag lyssnar och minns nittiotalet med allt vad det var. Minns ni när det var jätteinne med utsvängt? Det var typ ...-94 eller något sådant. Jag hade en jättefin midjekort blå genomskinlig blus med stora rosor på, den hade jag linne under och så utsvängda byxor till. Då var jag cool! :D
Borde ladda hem lite sådana där gamla nittiotalsplattor. Rednex, Just D, Pandora, MoDo... Oooh, party!
När vi var på Lenas födelsedagsfest så var vi inte helt överrens med resten av befolkningen om vad vi skulle lyssna på, så plötsligt var vi inne och gömde oss hos hennes inneboende där vi hade nittiotalsdisco via Youtube hela kvällen. Lite nittiotal, lite åttiotal, massor av kärlek! (Kärleken är viktig, folk)

Hihihihihihi :D

Apropå musiken i Kärleks dator: OMFG MODERN TALKING OCH SEXY SEXY LOVER! :D
Skall se om jag hittar den på Youtube ^^
signoff

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

90-tals musik är inte pjåkig! Jag roade mig med S.O.A.P & Graaf Sisters igår :) Det var 90-tal va? fan annars är ju tåvtusentalet gammalt som gatan.. snart åtta år sedan skiftet :O

2007-11-30 @ 17:05:18
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Åke

Vad är det för vampyrkortspel?

2007-11-30 @ 21:39:24
URL: http://akeiexil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0