Something wicked this way comes

Enligt uppgift från en tillförlitlig källa (raringen som låg bredvid mig, that is) så har jag vid fyra tillfällen sagt "pew pew!" i sömnen i nättras. Jag minns att jag har drömt en massa om pvp, men ...jag säger ju knappt ens pew pew när jag pvp:ar :D Okej, det händer ju. Det är ju kul :D "Kom hit björndjävel, pew pew pew död!"

Jaja :)

Har just fixat mina ögonbryn, nu skall jag försöka komma på hur jag bör sminka mig till kvällen för att se snygg ut. Jag skall försöka hinna med att ta kort på Kärleksmonster, samt be honom ta kort på mig, så kan jag visa er sedan hur heta vi är ^^ Ifall någon skulle tvivla, alltså.

I alla fall, dags att springa tillbaka till badrummet och fixa lite nu. Pusi pusi!

signoff

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger "pew pew" när jag pvp´ade och när jag spelar andra "pew pew" spel :p Men jag har aldigt sagt det i sömnen, du bhöver nog en paus från WoW XD

2007-11-04 @ 13:55:11
URL: http://my-streaming-media.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0