Om kvällen

Köpte lite mer julklappar idag efter jobbet. Trött i kroppen efter tung dag på jobbet (as usual) samt långpromenad fram och tillbaka till GW Store (med litet stopp i Gallerian på vägen). Allmänt dregel, först på Åhléns över deras underbara julkulor, och sedan på GW över typ ...allt. Vi hade tänkt köpa Vampire-lekar, men de hade inga hemma. Jäsiken!

Såg på Top Model, vilket jag egentligen inte gillar på svenska. Vendela Kirsebom verkar helt körd, och ikväll så behöll de den enda av dem som är ruggigt ...well... osnygg. Varför inte behålla den som i alla fall var någorlunda söt av dem, istället? Märkliga människor. Jag saknar ändå amerikanska Top Model, enda dokusåpan värd att se. Snygga bilder och roliga intriger.
I alla fall. Imorgon är det Lyxfällan och mys på soffan igen, och på fredag skall vi ha besök. Lördag blir det städa lägenhet i Kävlinge och söndag julbak så hinner jag med det innan jag far hem över jul :)

Nu kom en naken man och klappade på mig så nu skall jag sluta skriva och kika lite på honom istället. Hoho :3

signoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0