It ain't me, babe

Dagen inleddes med sex. Det är en bra start på dagen, dudes and dolls! :)

I alla fall. Nu skall jag väl typ duscha och leta rätt på mitt åkkort, och sedan skall jag åka till Kävlinge och leta rätt på peruken jag tänkte ha på maskeraden imorgon. Alternativet är att gå och köpa en ny, men det känns ju lite onödigt. Kan lika gärna släpa hit lite fler saker från Kävlinge när jag ändå är i farten :)

Ikväll skall vi gå på bio, innan dess skall vi pvp:a lite. Jag pvp:ade en hel del igår, bara för att kunna köpa min +12 spell dmg-sten idag. Hade jag fått min honor under natten? NEJ. Djävla Blizzard att bugga ur på mig just när jag verkligen vill ha min dumma honor. Argh argh argh. Så idag blir det lite mer pvp, så kan jag sedan kanske köpa TVÅ stenar. Då blir det lite crit också tror jag :) Eller en sådan som var crit och spell dmg kanske... Jag har +1032 fire spell dmg nu. Jag vill ha typ 1200. Eller mer :3

Våra outfits inför morgonens fest är i alla fall helt imba. Min klänning satt jättebra, skall bara moddas lite upptill, och Kärleksmonster var som en dröm i sina svarta kläder och sin pestmask. Mrrrr. MIN ÄR HAN också, så jag kan inte hitta så mycket att klaga på :)
Skall försöka fixa lite kort på oss imorgon då, så får ni se hur snygga vi är när vi klätt ut/upp oss. Idag skall jag träna smink, eftersom vi imorgon kommer att raida Karazhan med Trolltyg och då blir det helt plötsligt väldigt dåligt med tid att hinna med sådana saker efteråt. Jag hoppas att det skall gå bra, jag tycker att Trolltyg är lite läskiga. De är imba som fan, det är nog det som gör dem så läskiga.

På en annan note:
DJÄVLA APOPTYGMA BERZERK att börja låta som fucking djävla KENT. Jag GILLAR INTE KENT. KENT ÄR ETT SKITBAND!!! Fan också. Gamla APB var ju bra! Det var de! Nu låter de bara som en engelsk variant av skit-Kent. Feck. Djävla emoskit.
(nu har jag klagat klart)

signoff

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag vill också ha sex. =(

2007-11-02 @ 11:20:10
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: caroline

my god! too much info! -håller för ögonen-

2007-11-06 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0