Zombie efterlyser:

EFTERLYSNING: Någon med djävligt läskig telefonröst.
Gärna en man! Kontakta mig via kommentarerna för information om vad det går ut på. Tack!'

Okej, nevermind. Jag har koll på vad som händer nu, och jag har lovat Leo att jag skall slå honom djävligt hårt på ett elakt sätt. Amandaaaaa, säg till din pojkvääään! *gnäller* Och slå honom från mig :(

Efter tre porr-sms kom en film med Leo i. DÅ FÖLL POLETTEN NER. Leo skall dö! Eller i alla fall få blåmärken, WTF!

Jag behöver nya kompisar :D

Kommentarer
Postat av: Elenaria

....he's gonna get sooo whipped. Jag vet inte. Men JAG tycker inte det där är särskilt roligt alls. Jag borde åka till dig och Vogon istället för att vara snäll och hemma.

2007-05-04 @ 15:29:51
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

Jag var ju helt livrädd när första sms:et kom för några veckor sedan :(

2007-05-04 @ 16:27:22
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0