Zombie chirps like a bird

Underbara supersöta människorna på Shock hade trosorna i lager och skickar dem till mig redan idag, så dyker de upp senast på onsdag! *dansar* (De fanns alltså inte i Malmö, så jag har beställt dem från deras hemsida) Ibland fungerar det verkligen att ringa och vara trevlig ^_^

Idag skall jag försöka hinna komma ihåg att jag skall gå förbi tygaffären och handarbetsaffären här i Kävlinge, och se ifall de har något jag kan bygga om en bh av, samt ifall de har något som är starkt nog att duga som korsettsnörning. Och sedan kan jag ju börja förbereda mig för en kväll av PAIN. Får ta med något av mina söta små nattlinne och ha på mig när jag tröttnat på att ha dödsont i revbenen samt ingen luft... OB i all ära, men OMG vad jag kommer att sakna mina UB på lördag... Håhå jaja, it costs to be on top! :P

Veckans färsking: Ted Gärdestad. Ny i musiksamlingen. Fyra låtar, underbart. Somrigt och vackert, och herregud vilken röst den mannen hade! Lyssna bara på "Eiffeltornet", sjukt rart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0