You look so pretty with tears in your eyes

Sovdags. Mrrr. Trött. Jag har spelat WoW hela kvällen, dingade 58 och är nu halvvägs till 59! Mycket bra ^_^ Massor av ny bra equip; plötsligt är jag glad att jag inte gick på vild shoppingspree i AH ;) 450g har jag också. Och nya snygga kläder, vilket ni kan se på bilden här nedan :)

Imorgon har jag ett handledarmöte klockan elva, så jag borde vara hemma ...um... tolv, eller ett. Går det ett tåg 11:51 kommer jag att vara väldigt glad, för jag kommer inte att hinna springa ner och ta tåget 11:39. Sedan blir det WoW! Kanske kan lyckas ta mig en bit framåt även utan hjälp ^_^

Godnatt vänner!
(det ligger numera en länk till min sida på Armory här i sidmenyn, bland alla mina andra länkar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0