Verwirren, Verdammern, Verführen

Jag drömde att jag hade klarat tentan jag gjorde om häromveckan (tror jag, provresultatet var förvirrande och konstigt upplagt), att Hanna Fridén hade öppnat en klädbutik i Visby Innerstad, dit jag gick med någon som fallit omkull och slagit sig för att tvätta sig i hennes handfat. Det skulle vara Vogon på kvällen, men vi var bara fyra stycken som gick så jag var jättesur. Jag hade stått hela kvällen och provat kläder och så fick jag till slut på mig någon korsett, någon lolitaklänning, ett par randiga strumpor och ett par gulliga skor. Sedan åkte jag tåg som var en buss som var en båt, och där var saker väldigt obehagliga så jag gick hem till en kompis. Tror jag. Det hela var väldigt... förvirrat. Hoppigt.

Så! Idag! Skriva uppsats. Städa av lite, kanske. Min lägenhet är full av kläder som absolut inte ligger där de borde ligga, allså vill jag gärna ha undan dem. Har tvättid imorgon, sedan har jag en lägenhet full av rena kläder. En mindre förbättring, men meningen är ju att kläderna skall ligga snyggt intryckta i sina garderober istället för överallt på golvet. Ohwell.

Få på sig lite kläder, börja bläddra i böcker, försöka skriva något smart. Urgh... Varför känns det som att min hjärna just rymde genom nacken på mig?

Kommentarer
Postat av: Steinarhelene

Keep safe. Look out for one another.

2009-03-17 @ 14:55:16
URL: http://steinarhelene.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0