This is delicious cake, you must eat it!

Nu har jag snart sorterat färdigt bokhyllorna (det låg böcker överallt, nu står de på sina platser!) och jag har börjat få upp alla skor från golvet. Jag har en massa Vogonoutfits som inte borde ligga på golvet som jag strax skall ta itu med, och sedan skall jag börja sortera lite tvätt. Känner mig duktig! Okej, jag glider förbi datorn hela tiden och pratar med Viktor på helgon, men ändå. Jag gör ju annat OCKSÅ.

Har balkongdörren lite öppen. Jag såg inga gubbar utanför fönstret så de kanske är lediga eller på rast. Det märker vi om de plötsligt börjar borra och banka och ha sig.

Vykort från mommo. Hon är sötast i världen. Jag ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0