There's 52 ways to murder anyone

Mörgh. Trött, skall sova. Imorgon skall jag skriva en uppsats på fem sidor. Gå upp typ ...nio. Urgh. Orka...
Har fått låna tangentbord till Lilla Gumman, samt fått skrivprogram till Stora Tösen, så på något sätt skall det gå att skriva skiten imorgon. Ytterst omotiverad och det blir skrivet i sista sekund. Mm, jag älskar att göra saker jag kan vara stolt över... >_<

Min nacke är stelare än någonsin. Förhoppningsvis förvärras den inte under natten. Hela högerarmen är slö och dum. Dumma nacke.

Ohwell. Tråkbloggdag imorgon också, för jag MÅSTE skriva en uppsats. Gnyyy, det finns så mycket jag hellre vill göra! :(

Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0