The rhytm of your laughter sounds like a melody

Uppe i femton raderade spamkommentarer idag. Jag stryper snart någon!

Det här är det gulligaste jag hört. Dagens gulligaste, i alla fall! <3
Jag blir glad av popsöta (inte pipsöta!) musiktrudelutter som får mig att vilja skutta runt i små rosa kläder i hela lägenheten. Det är ungefär vad jag har gjort idag :P

Dåligt bloggande, men jag börjar faktiskt få ett socialt umgänge och aktivt liv någon annanstans än online. Jag prioriterar att träffa folk irl framför att sitta här och skriva om hur trevligt det vore att träffa folk irl :P Konstigt, inte sant? Ohwell, jag skall försöka få tummen ur och blogga lite mer kontinuerligt... Jag har faktiskt haft en stadig krets på c:a 130 besökare om dagen i nästan en vecka nu, då måste jag ju faktiskt tillfredsställa ert behov av att få reda på vad jag gör om dagarna! ...för det är ju det enda jag bloggar om.

Ikväll skall jag till Helsingborg och se på film. Inte en blekaste om när jag kommer hem, så räkna inte med en massa updates idag. Heller. Mitt tåg går om fyrtiofem minuter, så jag skall göra mig klar nu. Kom ur duschen för inte allt för lång tid sedan, så jag har lite saker som måste åstadkommas i tid och så vidare.

Som alltid rekommenderar jag er att ta en kik på alla bloggar i min länklista istället. Jag kan inte tillfredsställa er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0