The nightmare rides on

Idag:
  • Diska som fan. Samla ihop ALL disk, diska diska diska tills klockan är nio. Det är om en timme.
  • Hämta upp all tvätt. Lägga den på random bra ställe.
  • Duscha. Jag behöver varmvatten idag, och vill inte duscha för sent.
  • Spela WoW. Jag måste få slappna av lite och göra något annat än stressa. Plus att jag skall boosta Nath.

Imorgon:
  • Gå upp tidigt.
  • Gå till macken, se ifall de kan hitta mina trosor.
  • Gå till systemet, köpa Passoã eller annat trevligt.
  • Städa som en dåre. Förflytta onödiga saker till förråd.
  • Försöka hinna en bra bit med bh:n. Detta beror på hur lång tid det tar att städa.
  • Duscha, göra mig klar, åka till Malmö.
  • Förfesta hos Lotta.
  • Fira Lena.
  • Ta taxi hem.
  • Sova och dö.

I övermorgon:
  • Sova bort ruset.
  • Gå till macken, se ifall de kan hitta mina trosor.
  • Panikköpa trosor/garters, ifall mina inte alls kan hittas på macken.
  • Sy klart bh:n.
  • Duscha, göra mig klar, åka till Malmö.
  • Förfesta hos Lena.
  • Gå på Vogon.
  • Sova i Malmö.

Och någonstans skall jag hinna med att äta, också. Vi får väl se hur det blir med det...
Imorgon får jag gå upp typ nio, SENAST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0