The Nightmare rides on

I min dröm låg min lägenhet i Undercity (Universitetsbiblioteket, alltså) och jag hade skaffat en söt liten hundvalp som jag ville kalla Ariel eftersom Roz i Frasier hade döpt sin hund till det. Jag sprang runt i min sailoroutfit och med en ny hätta till, som jag hade nålat fast på huvudet. (den var fruktansvärt söt, vill ha en sådan igen) och jag gick ner på gården där det låg en stor marknad som var Visby Innerstad. Där fick jag på något sätt beskedet att bara för att Skinhead Barbiedoll hade varit och rotat runt i mitt källarförråd och gjort konstiga saker där nere så var jag numera vräkt. Så jag fick panik. Jag ringde hem till mamma och pappa och grät, och de sade bara att jag fick skylla mig själv. Jag hade typ tre dagar på mig att plocka ihop alla mina saker och jag fick mer och mer ångest.

Jag var övertygad om att jag grät när jag vaknade till, men det gjorde jag inte. Drömmen låter kanske fånig, men det var helt klart en mardröm om än en som är enklare att handskas med än den igår.
Så länge jag inte gråter på riktigt av mina mardrömmar så. Det har jag bara gjort en enda gång hittills.

Marielle, du får aldrig göra dumma saker i mitt källarförråd om du någonsin kommer hit, okej? ;)

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

HAHAHAHA, det är lite av min talang att få människor vräkta & utkastade ;)

2007-05-04 @ 13:34:09
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Händer det dig ofta? :D

2007-05-04 @ 13:44:13
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Mja jag har blivit vräkt en gång & fått mig utkastad från Honey Bunnys päron - tillsammans med Honey Bunny då :)

2007-05-05 @ 06:43:33
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0