Skräm bort mina monster!

Jag har sett på House on the Haunted Hill. Egads, vilken hunk han var, Vincent Price! Mycket mjauvänlig röst också.
Nu är jag trött och har lite huvudvärk, så nu skall jag ta min bok och krypa ner i sängen och se om jag kan få sova utan mardrömmar en natt. Jag måste helt klart sluta ligga på mage när jag ser på film, min kropp tycker inte alls om det.

Fruktansvärt sugen på vatten. Och på lakrits. Jag måste fan köpa lakrits imorgon, det är evigheter sedan sist. Måste hitta mitt leg också! Jag undrar var i hela fridens namn jag har gömt det. Skall kolla i min ryggsäck, annars har jag noll och ingen koll på var hän jag petat det nu. Jag är väldigt bra på att tappa bort saker, tyvärr. Det har jag alltid varit. Alltid bra att kunna bevisa att jag är jag, även fast jag inte alls ser ut som på mitt passfoto. Hoho.

Ohwell. Utgång imorgonkväll, så jag lägger nog upp en bild på mig själv här innan jag går hemifrån, liksom förra helgen, så får ni se hur snygg jag kan vara när jag orkar bry mig ;)
Lyckades hitta på en söt frisyr, men får se ifall jag orkar och kan återskapa den imorgon. Mitt hår är inte så artigt som det skulle kunna vara, tyvärr.

Tröttis. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0