Oh my god, look what the cat dragged in!

SJU DJÄVLA SPAMKOMMENTARER har jag fått ta bort idag. Wtf? Kan alla djävla spambots låta mig vara?
Funderar på att lägga in att jag måste godkänna alla kommentarer. Då kan jag lättare sålla bort skiten. Det känns dock lite ...utsatt, mobbad modebloggare att göra så ;) Ohwell. Fortsätter spammet att ramla in kommer jag att vidta åtgärder och se ifall det underlättar, annars får det vara som det är.

Kävlinge är ljuvligt idag. Luften luktar regn, det är alldeles lagom svalt/varmt och molnen har en vacker stålgrå nyans mot himlens svala blåa. I like :)

Nu skall jag kika lite i WoW, sedan skall jag äta något. Äta är bra... Vikt just nu: 54/55. Jag har gått upp igen, alltså. Varför pendlar jag så illa? Jag hajar inte vad kroppen sysslar med.

Igår såg jag Blast from the Past. Oh, en evighet sedan. Bästa filmen <3

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Alla har vi väl en liten utsatt, mobbad modebloggare i oss? =)

2007-05-18 @ 11:04:06
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0