My cold, dead hands

Hemma igen. Inte särskilt bakfull alls, men efter att ha dansat i hårt åtsnörd korsett och hiheels i ett större antal timmar har jag nu en rygg som gråter blod åt min behandling av den.
Skall äta lite macka, sedan gå till affären, och därefter duscha och spela WoW.
Skall försöka hinna med att infoga lite redovisningar för igår och i förrgår åt er också, om ni nu är intresserade ;)

Vogons bild på mig och Lena får mig att se ful ut. Jag var inte ful, jag såg faktiskt jättetuff ut.



Bland andra Simon tog dock massor av bilder åt mitt håll, så förhoppningsvis kan jag få stoltsera med något snyggare än detta senare. Hoppas hoppas.

Hann precis med tåget hem från Malmö. Glömde dock helt bort att köpa biljett innan eftersom mitt åkkort gick ut igår, så resan hem klingade på vackra 98:-. Ouch.
Har dock lite pengar liggande så att jag har råd att äta kvällsmat, och sedan måste jag räkna ut hur mycket pengar Jonas och Nath skall ha. Just NU tänker jag dock äta lite. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ben! Knickers! Burlesque! ÄNNU MER BEN!!! Wohooo!!!
Ni vann ^.^

2007-05-13 @ 16:39:21
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0