It's too late for you

Mm, mycket som blir skrivet, och så.
Måste skriva något. Lite lite. Få lite gjort. För Lottas skull, om inte annat. Frågan är bara vad mer man kan skriva. "Skriv massa om era egna tankar på det hela!", men vad tror och tänker jag då? Jag känner mig inte särskilt insatt för att faktiskt ha en åsikt att fylla a4 efter a4 med. Sure, jag kan pladdra på om vad som helst annat, men gotiska språket och varför det dog ut? Min åsikt är som följer: "Att det gotiska språket dog ut på grund av att det gotiska folket gick under från trycket av de slaviska stammarna, bland annat, verkar mest troligt." Ja, det var ju en maffig åsikt, inte sant?

Nu skall jag i alla fall ringa mamma och säga hej och sådana saker. Och sedan skall jag glo mig blind på vår uppsats och försöka komma på hur i helvete jag skall kunna fylla den med intressanta saker under morgondagen. Egentligen skall den fyllas redan idag, för vår korrläsare skall hinna korrläsa i lugn och ro, men jag blir tokig. Plus att Lotta inte mailat tillbaka den, så jag vet ju inte om hon har fyllt på en massa utifrån de böcker hon sitter och ruvar på eller inte.

I go crazy.

Kollar runt på tusen sidor jag vill beställa saker från. Ge mig massor av tid och massor av pengar så lovar jag att vara nöjd sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0