It's just post mortem me

Det är en sådan här dag idag.

Jag har ätit mackor, druckit juice, lagt Harpan, sjungit Bronx Casket Co.- och Cryptkeeper Five-låtar och funderar på att ta en dusch inom en relativt snar framtid.

Alla andra i klassen har skrivit skitlånga uppsatser. Som vanligt är det jag och Lotta som är de svarta fåren. Jag bryr mig egentligen inte, men hon vill väldigt gärna få godkänt. Okej, det vill jag också, men det är för sent att sitta idag och gnälla över det för min skull. Det hade ju varit trevligt att ha klarat sin b-uppsats :(
Nackdelen är att det är fetesvårt att hitta bra böcker och artiklar om gotiska språket. Inte ens wikipedia ger bra hjälp, och de flesta bra böckerna är på svårtydd tyska. Jadå, jag kan tyska, men det är fem år sedan jag faktiskt var aktiv inom tyskan. Sedan dess är det mest "jao, jag förstår ungefär vad du vill ha sagt...". Lyssna på tysk musik (In Extremo, Knorkator, Rammstein, Unheilig och Laibach, bland annat) (Laibach är typ inte tyskar, men de sjunger en del på tyska) ger ju en del, men knappast nog för att jag skall klara av att läsa och förstå böcker om grammatik på tyska. No way, José.

Jaja. Duscha så mår jag bättre, det fungerar alltid.
Duscha, skriva lite mer, maila iväg skiten och sedan låtsas som att det regnar fram tills fredag.
Och efter fredag låtsas jag mer om regn. Regn är bra och gör mig glad. Då vill jag dansa och skutta i vattenpölar och kramas och lyssna på vacker musik.
Giev regn, plx.

Kommentarer
Postat av: evans

Harpan är farligt! Man blir beroende! Just nu är jag beroende av QuadraPop...

2007-05-28 @ 16:19:02
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Zombie

Jag vet! Jag är inte ens bra på det men jag kan ändå sitta i timmar och lägga, lägga, lägga... Helskumt :o

2007-05-28 @ 16:19:42
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Hottie, du är uuuutmäääänaaaahd! (http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se/1180439042_.html#comment)

2007-05-29 @ 13:53:44
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0