In the shadow of the Valley of Death

Nyvaken. Förvirrad... När jag höll på att somna igår så vaknade jag till av förtvivlade skrik. En flicka, kanske två. Någon skrek som att de flydde för sitt liv. Blev livrädd, gömde mig under täcket och försökte komma på vad jag skulle göra. Kom aldrig på något, vet inte om skriken var inbillade, fortsatte höra dem en lång stund efter men de sista gångerna VAR det inbillning. Måste kolla tidningarna idag, se om något har hänt här under natten.

Det är tema på nästa Vogon. Får se vad jag hittar på att ha på mig då. Jag vill inte ha min uniform, eftersom den är varm som fan, men man kunde vara burlesk och allt sådant också och det är enklare att tillfredsställa ett sådant förslag än något som innebär att jag svassar runt i världshistoriens varmaste uniform.
Och varför i hela fridens namn kläcker de ur sig temat en vecka i förväg?! Man måste väl få lite tid på sig att fixa sin outfit också? Murgh.

Kanske kan pussla ihop något med korsett och strumpebandshållare och whatnot. Ta en ny tur till Shock i veckan, kanske.

I alla fall!
Idag skall jag göra ett nytt försök att hitta mitt leg, och om det återuppstår på något bra ställe skall jag gå till Systembolaget innan de stänger. Jag skall även färga håret samt ...uh... well, inget mer akut, faktiskt. Slappa! Så, just nu: På med kläder, börja leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0