I'm crucified

PotC3 var bättre än PotC2, och därmed nästan bra. Den hade sina moments, även fast de där karaktärerna jag avskyr så innerligt aldrig dödde. *visslar lite* Fick se trailern för Transformers, omg GIEV MECHA PLX. Mmmm, mechafetisch... ;)

Idag skall jag läsa ettusentvåhundrafemtio miljoner sidor uppsats. Eller i alla fall över hundra sidor. Oh god, skjut mig i skallen och begrav mig i en soptunna, jag HAR INTE LUST. Jag vill spela WoW och levla mining eller levla Vinter eller leka med min nya UD priestess eller jag vet inte, vad som helst förutom att läsa en massa uppsatser?

Lotta upptäckte förresten att vi har fler pinsamma missar i vår uppsats. Imorgon är den dag då jag dör, då vår offentliga halshuggning äger rum. Orka. Försöker därmed febrilt hitta något kul att ägna kvällen åt; hittar jag ingen fest eller klubb blir det WoW men ändå >_<

Jaja. Vi får se vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0