I will lay here in my coffin 'til I figure out my feelings

Kommentarerna är öppna igen. Fixade runt lite fter lite tips från Mel och det fungerade - inga späm sedan jag gjorde om! Tack så mycket för tipset! Spämmet gick mig en aning på nerverna ;)

Hemma igen. Jag har varit borta ganska mycket den här veckan. Kvällen skall dock spenderas framför datorn/i WoW, och jag skall försöka att vara lite duktig på att blogga också. Utöver datorsysslande skall jag även diska (i alla fall spola av lite tallrikar som ser en aning skrämmande ut) samt fixa något att äta. Funderar på pasta, men jag vet inte. Är egentligen inte sugen på något, om jag skall vara ärlig, men samtidigt är jag ju hungrig. Fast pizza skulle fungera... Mrr... Vi får se.

Min hjärna behöver yttre stimulans. Eller inre. Jag har inte riktigt bestämt mig än...
Ibland kan jag inte tänka själv.

Idag behöver jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0