I wanna wake up where you are

Applåder för Zombie! Köpte vare sig läsk eller godis, jag köpte äpplen, juice och youghurt istället :)
Just nu bleker jag håret, sedan skall jag leka hårinpackningsleken. Förlorar man den leken tappar man sitt hår, så det gäller att kämpa väl och ta många poäng! :P

Blev så glad; Tobias ringde och frågade om jag ville med på Neostalgia ikväll ^^ Tyvärr har jag ju en uppsats att skriva, annars hade det varit jättekul! "Det går fler tåg" sade han, så jag hoppas att han ringer nästa gång de skall ut också så är jag säkert mer anträffbar och så vidare :) Blir alltid på lika gott humör när trevliga människor ringer och vill umgås <3

Lyssnar på bra musik jag inte lyssnat på på ett tag. Och Ted Gärdestad. Ted var en fin man.
NP: Goo goo dolls - Slide. Mrrrr :3

Nu skall jag skriva vidare, duscha, skriva mer. Skriva klart, even. Och hinner och orkar jag så skall jag läsa lite Dolores Claiborne innan jag somnar inatt. Imorgon skall jag leka med Nath, men först måste jag städa av lite här hemma. Det är inte riktigt ...trevligt, att ha hit folk när det ser ut som det gör. Så det skall jag åstadkomma en förbättring på under morgondagen!

NP: Poison - She's my cherry pie (jag vill dansa!)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Ååh... Goo Goo dolls! Dem var det länge sedan jag lyssnade på! Måste leta upp den skivan, den är ju grym!

2007-05-25 @ 20:50:06
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Candy

Cherry Pie är en bra låt! :D Och Goo Goo Dolls är bra, fast jag lyssnar typ aldrig på den skivan längre. . .

2007-05-25 @ 22:22:00
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0