I love you, but we're strangers when we meet

Jag är vaken sedan några timmar. Spelar WoW, surar över att jag inte får köpa en Purple Skeletal Warhorse av UC och funderar på att skaffa 90 marks i Battlegrounds för att fixa pvp-mount. Jag blir dock så nervös av pvp, så vi får se hur jag gör... Urgh.

Somnade sent omsider igår, låg och fantiserade om limpmackor med ost så jag får knö iväg till affären sedan för att tillfredsställa min mage. Typ.

Drabbas fortfarande av omotiverade kramper som håller i i några sekunder och får mig att se vitt, hoppas att det går över snarast. Oroar mig mer och mer över det som komma skall; blir det  värre eller bättre än vanligt?

Trött.

Kommentarer
Postat av: caroline

varför får du inte köpa mounten?

2007-05-21 @ 22:33:49
Postat av: Zombie

För jag har för dåligt rep :D

2007-05-22 @ 14:11:36
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: caroline

just ja, glämde bort att du var belf..

2007-05-23 @ 08:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0