I can't see anything, I'm seeing things I can't

Gnörghl. Nyvakna morgnar borde förbjudas i lag. Folk borde få lov att sova precis så mycket de ville, alltid! ...i alla fall jag...

Hitta kläder. Kyligt i lägenheten idag igen! Fortsätter det vara såhär kallt om morgnarna får jag sluta sova naken :(

Min bror, Zzucken, har bestämt sig för att kanske komma ner på besök över helgen. Han skall ringa mig idag och säga hur det blir. Oj. Det var lite kort varsel, haha, för i så fall kommer han ner imorgon :D Tur att jag städade i helgen, nu går det snabbt för mig om jag skall röja undan här för honom... Fast jag vill ju spela WoW ;)

Jag har skaffat sådan där Skypetjohejsan nu, så om någon av er har det och vill snacka så kan ni ju säga till. Eh. Eller något. :) Vi körde ju guildchat i det igår, det var kul :)

Logga in på WoW; kolla brevlåda. Höh, tji får jag, för det är ju maintenance nu. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0