I am not your fucking plaything

Kind of mardröm i nättras. Inte fullt ut så läskigt som det brukar vara, men hotet fanns ändå DÄR. Drömde om Knutpunkten, jag sov i en kärra, jag lade länkar i min blogg till saker jag lootat i WoW. Och så hände obehagliga saker jag helst inte sätter på pränt. Let's just say att det är ett under att jag har brösten kvar.

IDAG SKALL JAG städa och tvätta och köpa saker. Tåget till Lund går tre, så dessförinnan skall jag nog försöka komma klart med disken. Skall gå till macken och sura över det borttappade paketet också; hittar de inte det så blir jag fan sur. Tro det eller ej.

Så, senare, ikväll, efter nio, när tvättiden är över - då skall jag nog spela lite WoW. Med Jonas hjälp kom jag ju faktiskt en liten bit på vägen mot 57, så det är ju dumt att ta en allt för lång paus igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0