Full of pleasures

Jag har fått en allergiattack och jag vet inte varför. Jag nyser, snorar, halsen kittlar och jag nyser mer. Huvudet är lite dimmigt också. Har varit så sedan jag gick hemifrån i förmiddags, men jag tror ändå inte att det beror på pollen.

Jag har köpt saker! Massor av roliga saker! Får pyssla hela veckan, haha. Jag har köpt en halterneck-bh, 300 paljetter i rött och svart och små knallröda pärlor att fästa dem med. Jag har köpt nio meter sidensnörning till korsetten och skall nog köpa röda fransar att sätta på bh:n på onsdag. Ohyes! Detta blir kul ^_^ Jag har även köpt världshistoriens coolaste lösögonfransar, men jag är inte helt hundra på hur man faktiskt sätter fast dem. Har bara lyckats med det en gång, och då hade jag Nadine som guide igenom hela processen. Det var ett år sedan :P

Nu skall jag pilla lite och ha mig. Jag är road! :)
Ikväll kanske jag ser på Tank Girl. Det är typ världshistoriens bästa film, med världshistoriens sämsta översättning:
"...fuck ...me!" = "Knulla utav bara helvete!"
Kek. Losers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0