Du red min tulleritova

Jag hittade min SRF-biljett. Vet dock inte om jag skall gå. Jag har ingen att gå med, jag har ingenstans att bo, jag har inget att bo i och jag har inte råd att köpa mat. Det var mycket enklare när jag hade förlorat den, nu känner jag mig mest väldigt kluven.
Jag var väldigt pepp på det hela från början, nu är jag mest ...trött.

Skall fundera lite på saken. Annars säljer jag biljetten. Finns väl alltid någon som vill köpa en sistaminutenbiljett till SRF?

Gnö gnö gnö. Jag har inget tält, jag har ingen sovsäck. Jag gillar inte ens att sova i en sovsäck i ett tält. Bra band, förvisso... Hrm. Får fundera, som sagt.

________________________
Just nu skulle jag kunna sälja min själ för "Tullteritova" av Gråfötterna. Erbjudandet går ut 23:35.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

SRF? Vad äro det?

2007-05-26 @ 09:10:34
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Sweden Rock Festival :)

2007-05-26 @ 15:38:10
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0