Does he like to go to dark and scary places?

Så otroligt proppmätt att det är rent skrämmande. Fick i mig hela portionen, är nog första gången. Sedan skall jag flobba chips (sedan jag kom hem från Gotland har jag ätit chips och dips och läsk minst fem gånger, och pasta en djävla massa fler - så varför krymper jag? Beats me!) Såg på lite Azumanga Daioh och roade mig åt det, vilket var trevligt.

Nu skall jag ta en lång dusch och sedan skall jag pilla lite i WoW innan det är dags att se på Top Model. Jag är inte så långt från lvl 56, jag skall försöka orka levla ikväll.

Konstigt att jag blir så ...well... konstig, helt enkelt, när jag gråter. Samma sak sist jag grät: Jag är matt, känner mig skakig, har saltsmak i munnen och känderna känns bebodda av maskar, typ. Jag mår ju bra nu, det är inga problem, jag hittade passet och då försvann i stort sett alla mina problem (fast om mina trosor inte dyker upp på posten imorgon så blir jag nog tokig igen) så nu kan jag andas ut och ta det lugnt. Skall sätta i glödlampor i taket så att jag kan se något, och sedan skall jag försöka sömma lite på min bh när jag ser Top Model. Får se om jag ens orkar äta chips, jag är så fruktansvärt mätt att jag nog spricker snart :P

Jag kommer att sakna att ha Lilla Gumman i knät när jag ser på de fåniga modellerna. Jag klarar mig ju typ med bara Stora Tösen, men ...men... det är ju LILLA GUMMAN darnit! Jag skaffade ju en petit bärbar av en anledning, så det känns korkat att jag inte kan nyttja min ena dator.
Skall försöka få tummen ur och kontakta Asus på något vänster också. Fast jag vet inte, för jag kan ingenting om tekniskt mumbojumbo och jag låter bara helt blåst när jag försöker lista ut vad folk menar. Förlåt, men teknik är inte min starka sida. Jag är bra på mat, paljetter och att dansa i hiheels när jag är full, det är mina starka sidor.
Jag har misskalkylerat min budget lite, så om jag ändå skall be pappa att sätta över pengar till ett nytt tangentbord så skall jag försöka lura till mig lite mer, så att jag kan beställa min klänning. Den är ju så pweeeeetty! <3

Imorgon blir det en runda med Caroline på stan, och precis därefter har jag tvättid. Jag behöver hitta en svart tubtopp eller liknande att ha under korsetten (knycklig rygg är inte så snyggt, och jag vill inte svetta ner fodret) (well, sorry for the visual, men hallå!), ett par knästrumpor till fredag samt snörning till min blåa korsett. Sedan har jag hela fem korsetter att välja emellan, istället för bara tre!

Ohwell. Duscha, var det ja.
Får se ifall jag lägger in min roliga lek här sedan. Det kanske bara är jag som tycker att den är rolig, det märker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0