Do try to lace me tighter, dear



Fem av mina kärlekar, och den urgulliga rosa som jag fick sälja.
  1. Bat Corset. Studentpresent från mamma. Från www.deadlygirlz.com
  2. Svart/vitrandig korsett (duh). Senaste tillskottet, köpt av någon tös på helgon.
  3. Blå Vollers Overbust. För liten för mig; den är bara 20", alla andra är 22".
  4. Svart Vollers Overbust. Har själv satt fast de snygga svalorna framtill. Röd snörning också.
  5. Poppin' Cherries Corset. Är tillsammans med den rosa beställda från www.morganafemmecouture.com, och är figursydda efter mina mått och önskemål.
Utöver de här korsetterna har jag som sagt även en kamouflagemönstrat overbust i Sweetheartmodell, med ALLDELES för stora kupor för att den skall gå att använda, tyvärr. Den skall ...sys om, när tillfälle ges.

<3

Kommentarer
Postat av: Tigerspice

Å den med cherries på... ge mig!!!

2007-05-10 @ 11:30:15
URL: http://tigerspice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0