Devil in disguise

Det enda jag minns av drömmen är att Amanda var med, och att när klockan ringde vid nio så snoozade jag den en gång för att hinna klart med en grej i drömmen. Utöver det minns jag inget, allt glider undan när jag försöker fånga det.

Idag är en dag då saker skall göras snabbt. Är väl snart klar med stora rummet, typ. Finstädet får jag ta sedan, ni vet; ställa iordning hyllor, bädda sängen och sådana saker. Mitt mission just nu är att få upp allt från golvet.

Idag kommer verkligen att bli en astråkig dag för er läsare, tänkte jag vara snäll att förvarna. Ni kan ta en titt på det schema för dagen som jag publicerade igår så får ni ett hum om ungefär hur mycket tusen saker jag har att göra idag. Så, nu lämnar jag er igen. Skall försöka hinna posta några gånger till här idag sedan, men don't hold your breath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0