Bubble bubble, toil and trouble

Skulle ha gått upp nio, ställde fram klockan en timme. Ville ställa fram den en timme till, men tre sidor till (minst!) skall skrivas till på uppsatsen idag. Vad mer finns det att skriva om? Gny ynk urgh, jag vill hellre sova eller spela WoW eller baka kakor eller städa eller diska eller, jag vet inte, lära mig knyppla? Vad som helst.
Bara idag kvar, dock. Sedan är uppsatsen förbi. Sedan skall jag läsa lite uppsatser, skaffa mig en åsikt och diskutera det hela på fredag. Och sedan är skolan typ slut. Oj.

Skolavslutning på fredag, alltså. Någon som har fest? Jag vill gå på skolavslutningsfest. Det hade varit fint :)

Får se vad dagen bär med sig i sitt sköte. Alla dessa tvång och måsten trycker ner mig, jag vill gärna ha något frivilligt också. Något jag gärna gör. Något att få se fram emot lite. Mrrrr.

Drömde om ett nöjesfält. Och ...folk... som jag borde kunna namnge... Kanske ur en bok. Kanske levande vänner, kanske bara någon jag sett på tv. De var tydliga när jag sov, nu är de bara skuggor. Jag minns mest att jag var hembjuden till någon som sedan verkade ragga jättemycket på mig. Han visade mig saker och försökte lite subtilt lägga armen om mig, jag kände mig mest obekväm och stirrade på saker i min febrila jakt efter en snajdig lösning på situationen. Sedan ringde klockan, det var väl förvisso ganska snajdigt.
Alla dessa flygande tivolivagnar och tåg... Och allt detta vatten... Jag har varit där förut. Bara i sömnen, kan tilläggas, men det är ändå inte ett helt okänt område för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0