All work and no play makes Zombie a dull girl

Egads, min taklampa exploderade just. Med en riktig knall! Mitt hjärta bankar som besatt, jag blev så fruktansvärt chockad. Heh. Nu kommer jag att vara jätterädd för att tända lampan igen. Hrm. Får se ifall jag vågar pilla igång den inatt eller inte...

Nu har jag i alla fall kläder på mig, så nu skall jag komma igång med mitt arbete. Gnurglh, jag har ingen lust, men det MÅSTE göras. Sova hade varit fint.. Det är 26 grader utanför mitt köksfönster, vilket innebär att idag är en PERFEKT dag för att ligga på en gräsmatta med en bra bok i skuggan, men... jag måste få det här gjort. Det skall vara klart om två dagar, och jag har latat mig länge nog nu. Så. Get going.

Får se hur aktivt bloggandet blir idag. Annars får ni roa er med mitt arkiv, om ni så gärna vill läsa mina ord.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0