Zombie got stuck

Om man så helt plötsligt får ett one time offer som kan vända hela ens värld upp och ner, vad gör man då?
Det kryper i min mage. Jag tänker inte säga vad det är, så det är verkligen ingen idé att fråga. Men det handlar om hjärta och relaterat, och det är bara äventyr och små små spindlar som lägger ägg under huden på en för att sedan spöka runt tills man fattat ett beslut.

För mycket som kan gå åt helvete. Living on the edge, talk a walk on the wildside - eller vara helt djävla svensk och förskräckt rygga undan?

Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Kris

Är det nåt som tillvaron har lärt mig, så är det att även om nåt man provar på skulle gå riktigt rejält åt helvete, så kan man oftast lägga det bakom sig, lite äldre och lite visare.

En missad chans är däremot ett fruset ögonblick som man får bära med sig resten av livet. Typ.

2007-03-10 @ 04:04:54
URL: http://1000ord.blogspot.com
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Som ovanstående säger.

2007-03-10 @ 13:05:45
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0