You sick bastard

Nu har jag spärrat mitt bankkort. Får ett nytt nästa vecka. Lagom irriterande! Jag är inte ens säker på att det ÄR förlorat, men det är bättre att vara på den säkra sidan. Det är fyra dagar sedan jag såg kortet sist, så jag vill hellre ha det spärrat i onödan än hamna i knipa.

Blir mer och mer pepp på att tatuera mig. Fulskissar lite i paint, skall be Eric rita ett utkast åt mig när jag kommer hem eftersom han är riktigt bra på att teckna.

Jag måste hitta mitt pass. Det ligger säkert tillsammans med mitt bankkort ;) Annars blir det svårt för mig att shoppa imorgon. Och att, eh, kunna köpa mat i helgen. Och så vidare. Dumma saker som smyger iväg och gömmer sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0