You run your fingers through my hair, and tell me it's worthwhile (it's all worthwhile)

lvl 37, dingar lätt 38 imorgon. Nu skall jag sova. Imorgon skall jag skippa föreläsningen och plugga som en dåre. Lotta hade dock läst runt lite och upptäckt att det som vi skall ha tenta på imorgon inte alls är typ samma sak som vi hade tenta på i höstas. Grattis. Jag skall plugga igenom mina anteckningar nu, och sedan plugga mer imorgon, och sedan får vi väl helt enkelt bara hålla tummarna - right?

Sleepy. Jag skippar Neon imorgon, jag har inte råd och jag hostar och då stannar jag hellre hemma och spelar WoW. Kanske gör lite smörgåstårta istället, det hade varit fint. Äta smörgåstårta och spela WoW, vilken drömkväll <3 (och jag är seriös! i brist på rara pojkar att krama på så spelar jag gärna WoW, faktiskt :))

Godnatt, vänner. Jag uppdaterar er lite under morgondagen angående mina bestyr och betyg och beslut och hej och hå! (kanske blir det lite mer spännande poster då, istället för dagens typ ...tre...fyra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0