You awful me

image63

Oredigerad sanning. Ooga booga boo!

Nu skall jag packa min väska, gå iväg och skriva mitt sämsta resultat ever på en tenta. Sedan skall jag plugga grammatik och språklig variation till min omtenta på fredag och min omtenta om en månad. Plugga plugga plugga. That's all there is left for me. Nej :D
Idag skall jag faktiskt tycka synd om mig själv, som jag sade.

Nästa gång jag gör en låtlek skall jag ta superenklaste låtarna i världen. Fast ni är faktiskt jätteduktiga, alla kompletterar varandra väldigt bra :)

Min läsarkrets har två dagar i rad legat på 122 läsare. Hej och välkomna :)

Kommentarer
Postat av: Älsklilla

Jag röstar för fler sådana lekar, det är kul :)

Saknar dig älskling! OCH LYCKA TILL!

2007-03-09 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0