Will you chew until it bleeds?

Ibland har jag tråkigt och gör konstiga saker i Photoshop. Idag lärde jag mig en ny sak! Men jag säger inte vad, för det är typ jättefånigt och alla andra kommer att tycka att jag är jätteefter, tihi.

Enjoy this triggerhappy zombie-picture istället:



Huvudvärk och tappar andan hela tiden. Har börjat städa lite, men jag vet inte jag. Jag vill nog helst bara lägga mig ner, faktiskt. Äta lite, sedan får vi se. Jag tror inte att jag går i skolan imorgon... Får se. Jag känner mig helt off. Avslagen. Avdunstad. Af helvegum.

Jag hittade mitt pass, i alla fall! Kortet är dock vrål-djävla-borta.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Clockclean bild :)

2007-03-24 @ 15:52:43
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Haha :D
Saker Carina gör när hon har tråkigt:
x duschar
x springer runt naken i lägenheten
x slöbloggar
x redigerar bilder intill oigenkännlighet i Photoshop ;D

2007-03-24 @ 17:45:00
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0