When Death embraces me

Det har faktiskt varit en bra födelsedag :)
Jag är förvirrad. Kanske är det för att jag inte har varit i kontakt med någon? Bara suttit hemma och spelat WoW och rotat i roliga kartonger i köket och sådana saker... Jag har gjort om mitt köksfönster, jag är nöjd. Tryckte upp en hylla på fönsterblecket och fyllde den med roliga saker, då och då stoppar jag ut huvudet i köket och tittar förnöjt på min skapelse.
Jag gillar att skapa.

Dingade Vinter till 45. Armory har redan uppdaterat trots att det bara är en halvtimme sedan jag loggade av. Och i Zul'Farrak vann jag en epic mace som just nu ligger bud på på 100g 22s. Och i min inventory har jag 97g. Det innebär att jag imorgon har minst 197g, mer ifall jag får resten av mina auktioner sålda. Mrrr. Jag gillar att spela :) Och ZF verkar faktiskt vara en kul instance!

Jag hittade mitt SuperNintendo. Får se ifall jag pluggar in det imorgon, kanske.
Ohwell. Nu skall jag sova lite, och imorgon skall jag fika eller luncha med Lotta efter skolan! Innan skolan skall jag lyckas knyta en bra slipsknut eftersom jag råkade vålda sönder den väldigt fina knuten som Viktor gjort på min slips. Eek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0