Voodoo Bunny

Nu har jag ätit chips och sett på Top Model. Surar över att nätet i laptopen åter en gång stendött. Det går ju igång förr eller senare, men vad hjälper det mig NU, när jag vill att det skall fungera? Puckodator. Det är andra gången på en vecka som datorn tappar kontakt med nätverkskortet. Morr.

Nu skall jag försöka orka spela lite WoW. Inte helt pepp, men det ordnar sig kanske när jag kommer online igen. Det beror nog helt och hållet på hur pepp folk är i guildchatten; det gör mycket till att ha någon att prata med när man knallar runt och gör tråkiga saker, faktiskt.

Jag gillar min nya design nu när jag vant mig vid den. Däremot har jag haft 20+ besökare sedan jag bytte, och ingen har sagt något. Säg att den är ful eller fin, ffs! Jag tycker att med 70+ besökare om dagen så är det lite skumt att folk återkommer men inte alls vill ta kontakt. Jag vill ha mer kommentarer! Nu är det bara mina bloggvänner och vänner som kommenterar :P Go say something!

Kommentarer
Postat av: bambi

Din nya design är fet! ;D

2007-03-22 @ 00:04:28
Postat av: Anonym

Alltså, jag menar att den är jättefin, inte att du är fet :p Och fina bilder! :D

2007-03-22 @ 00:06:29
Postat av: Zombielicious

Jag hajade ^_^ Tack vännen :)

2007-03-22 @ 00:15:00
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: kribz

den är jättesnygg, men är inte inlägg-delen lite bred? eller så är jag ovan med långa rader på internet ;)

2007-03-22 @ 16:00:25
URL: http://kribz.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Jag tänkte prova att ha den lite bredare ett tag :) Då slipper jag förminska bilder intill oigenkännlighet hela tiden ^_^ Tröttnar jag blir den smalare igen :)

2007-03-22 @ 19:43:16
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0