Virvlande vilda

Dags att sova. Imorgon påbörjas kursen "Svenska språkets variation och utveckling före 1900". Det är sagt att den skall vara en av de svåraste kurserna under det här året. Marit sade "Om ni inte har klarat grammatiken kommer ni kanske att ha svårt under denna kursen" och jag och Lotta kände bara ett stort djävla YAY. Inte ;)

Jag har inga pengar att köpa kurslitteratur för. Jag får se till att beställa från Bokus så får jag faktura och kan betala samtidigt som jag betalar mina räkningar istället.

Jag måste börja plugga grammatik inför fredagens tenta också. Jag vill så satans gärna klara den dumma djäkla tentan nu när jag är inne på tredje försöket. Det stör mig evinnerligen att jag saknade bara fyra poäng sist jag gjorde den. FYRA fucking POÄNG, det är ju en nysning för i helvete! Dumligheter. Snicksnack.

Jag vill ha mer solsken. Mamma säger att det är sagt att det skall vara femton grader och solsken imorgon. Då blir det kjol! Sol och kjol.
Funderar på om jag skall sitta på Undercity och plugga, eller om jag skall sitta hemma, men jag sitter nog hemma. Jag känner mig mer avslappnad här. OCH jag slipper släpa med mig tio kilo böcker, min rygg börjar bli sned och hård igen. Dumma rygg. Jag behöver verkligen en ordentlig massage.

Mina vader är stenhårda och ömma efter nattens dansande på höga klackar.

(det är fortfarande sommar i mig. är det inte härligt så säg?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0