Today I woke to the rain of blood

Bakfylla. Misär! Finns några bilder på mig från igår på www.vogonvariety.se. Viktor ser snygg ut, jag ser apfull ut. Det var jag inte, jag lyckades bara blinka eller något just när  bilden togs. Okej, förvisso VAR jag ju lite apfull, men ändå.

Nu skall jag spela WoW. Igår träffade jag typ halva mitt guild på Vogon, det var lite annorlunda. Fick lite komplimanger för mina kläder också, alltid trevligt när folk uppskattar att man klätt upp sig lite :)

Jag har varit vaken i en kvart. Jag missar Lottas utställning. Men det är söndag, och efter att jag WoW:at lite skall jag bädda ner mig med en bunke chips och drägga framför tv:n. Don't you just loooove sundays? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0