This won't hurt a bit

Viktor jobbar sent, så jag behöver inte städa idag. Han kommer på lördag istället, då har jag gott om tid. Får gå runt och småpyssla lite ifall andan faller på, annars blir det nog egentligen bara WoW:ande idag. Hade varit sweet att levla lite till! Frivilligt studiebesök i skolan imorgon, men jag skippar det. Jag hostar fortfarande och har ingen lust att stå och störa med min torrhosta under hela besöket. Plus att det inte verkar så intressant ;) Så... sovmorgon imorgon, alltså. WoW hela natten, om jag så vill :)

Min hals kittlar men jag orkar fanimig inte hosta mer nu. Jag har lite kramp i magen, haha. Hostar för mycket, I guess.
Frågan är om man skall åka in till Lund och köpa hårblekning... Kanske... Äsch. Orka. Jag kan köpa en förpackning på Coop sedan, så kan jag förbleka det idag och bleka det på allvar på fredag typ. Om jag har lust. Jag vet inte än... Jag vill bli blond, men samtidigt oroar jag mig ju över att håret skall bli ledset. Å andra sidan blir det ju faktiskt nästan lika ledset av att jag färgar det svart hela tiden, och då är kvarstående alternativ att låta det växa ur. Eh, ja, för fem centimeter blond utväxt är ju hett som fan ;P
Jag skall boka klipptid också. Jag tror att mitt hår är långt nog för att jag skall kunna få till en page av det. En kort page, förvisso, men ändå.

Jag behöver lyckas gå in mina svartvita hiheels tills nästa månads Vogon. Jag kom på en väldigt trevlig outfit, men det krävs egentligen att jag kan ha de skorna då. Jag har ett par alternativa skor, såklart, men en perfekt outfit bör vara perfekt matchad!

Någon tjej skrev till mig på Lunarstorm (ja, jag hänger där ibland :P) att hon var imponerad av min stil och att jag "vågar vara [m]ig själv". Det är inte första gången jag hör det. Inte alls, faktiskt. Första gången någon sade det var när jag var på skolresa i Skottland när jag var sexton. Sedan var det ett flertal av mina klasskamrater som sade det när vi tagit studenten, vilket förvirrade mig storligen då de flesta av dem aldrig kunnat hålla inne med sina snäva åsikter om det hela. Um, ursäkta, har jag förstått dig rätt nu? Du tycker att jag är jättetuff som står för vem jag är, men samtidigt tycker du att jag är dum som är den jag är? Nani?! o_O
Folk borde börja våga vara sig själva. Jag har ingen lust att vara någon annan. Andra folk har skitkass smak, varför skulle jag vilja vara som dem?

Nu skall jag äta lite, och sedan skall jag planera min dag. Jag behöver gå till Preem för att posta mitt betyg och för att hämta ett paket med film jag har liggande där sedan förra veckan. Och så behöver jag väl typ gå till Coop och köpa lite mat samt hårblekning...
Jag funderar på att slå på stort och äta kött ikväll. Fläskfilé med ris och bea. Man får ju passa på när man faktiskt har pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0